SUKAN TAHUNAN

Assalamualaikum :)

Ini post yang pertama pada tahun 2013.
Peh-peh-peh lama jugak ni tak post hahahahaha
Busy mengalahkan Perdana Menteri je aku ni :p

Pejam celik pejam celik dah 2 bulan tak pergi sekolah.
Kini, "aku dah dewasa" hahahaha LOL
Cant go lah ayat aku ni.
Banyak jugak kenangan masa sekolah.
Hm hm hm macam-macam ada ~

Harini aku nak cerita lah event masa aku sekolah dulu.
Boleh dikatakan semua event yang cikgu adakan aku masuk.
Yelah, tahun akhir sekolah kate ko! wkwkwk

Aku ni tak aktif bersukan sangat tapi boleh lah kalau 
nak menyemak je kan. hahaha 
Sukan yang paling aku suka is...................sukeneka :P
HAHAHAHAHAHAHA 

Aku ada gambar sikit nak tunjuk masa sukan tahunan tahun lepas.
Ni lah gelagat bebudak sekolah aku dulu, SMK Sungai Manggis.

Enjoy! :)







Aku rumah biru masa sekolah dulu. Favourite colour kate ko. wkwkwk
Banyak lagi sebenarnya gambar tapi malas sangat nak upload.
Dan banyak lagi kenangan demi kenangan masa sekolah.
Rasa macam nak sekolah je tak nak kerja. hehe

Hm hm hm aku ada kerja nak buat ni.
Lain kali aku post lagi lah ye.

Take care babe, Assalamualaikum xx

No comments:

Post a Comment