BESTIES

Assalamualaikum para-2 bloggers sekalian :] Korang sihat tak? Hihi titew demam lah :(

Today aku bkn nak story pasal demam ni tapi nak cerita pasal besties
Korang untungla ada besties, aku manada. sedih kan? alah kesah pulak kan -.-''
Pergi sana sini sorang-2 takpun dgn family/boyfriend.
Dalam hidup aku memang family is more important. Pergi mana mana pun dgn family :]
Tapi perlu juga kawan dlm hidup kite kan.
Aku ada kawan baik . Hayati && Syazwanie  
Even aku tkpernah meet dgn Syazwanie [Lulu Wunny] tapi dya baik sgt!
Kite selalu jugakla share problems sama-2 kan syg? C':
I sayang You ohh Wunny! Hihi mmuah :*
 Ehh korang nampak tak Najwa Azhrr tu? Teheehee thanks hunneh!
Ini blog Lulu Wunny. Thanks jadi kawan I even kita tkpernah meet pun :]

AAAIPPPPP, JANGAN CLOSE TAB LAGI. CERITA BLUM HABIS :-P
Aku ada sorang lagi kwn baik. Kecik je minah ni hihi Dya Yati.
Memang susah pun kan nak tgk aku nangis kan Yati? Bila dh nangis buat lawak pulak kau -.-''
Aku pelangkung pale kau! Hihihi kite satu kelas. Balik pun sesama, dya tumpang aku.
Aku tktahu bila takda kau t, mesti aku sorang-2 :(
Yeee aku tau kau hot gilerwww :-P

 
Youuuuuuuh seee? Hihi ini blog Yati. Mekaseh weh  

No comments:

Post a Comment